Alla inlägg under april 2012

Av Mari - 10 april 2012 20:16

Oj kom på att jag hade redan en blogg å hitta den till slut :D


En liten upp datering kanske :)


Mitt å Liams liv ser ut så här idag:


Har äntligen fått min stora kärlek Markus, som jag har trånat efter sen jag var 13år :)

Vi har varit tillsammans i 17månader, och den 30/7 friade Markus på ett knä på ysta saltsjöbad <3

Jag å liam flytta in hos Markus i hans hus på Pregestadsv i Vollsö.

Så det innebär att Liam åker till sin pappa när pappan känner att han har tid ork å lust(antar jag) som då har flytt

från Skåne till nånstans i Kalmar.. innebär långa resor för mammas påg, men han tycker det e roligt att åka tåg å buss

tur e det!!

Lam har då hunnit att bli 3år i februari i år fy vad tiden går fort!!!

Här väntas det till ökning i vår lilla familj oxå :D Jag e då i 7månaden redan :) (anledningen till varför jag sökte min blogg) för jag tänkte skriva va mig lite å dela med mig av denna graviditeten,som då e heeelt annorlunda efter som jag vägger såååå mycket mindre nu. Så man känner sååå mycket mer å man ser gravid ut oxå å inte bara tjock :)


Vad har mer hänt hmmmmm

Jag vägde 65kg som minst, men sen mår man sååå mycket bättre när man e kär, vi åt god mat å drack lite vin å slarvade med maten å godiset, som fick följden av att jag gick upp 10kg INTE bra! Sen visade stickan possetivt å jag var gravid! över lycklig :) från Augusti till inskrivningen som gjordes i v13 gick jag upp 5kg.

När dom vägde mig sist var jag i v28 (tror jag) så hade jag gått upp 4kg, inte illa alls tycker jag så man slipper att ta igen så många kg, men gravideteten e inte över än :) det sägs att nu när man har kommit in i v 32 så e det då man går upp som mäst :) Får akupunktur för mina foglossningar å ischisa ner som ligger i kläm. Akupunkturen hjälper som tur e! jag e överlycklig, visade sig att jag har lite små förverkar oxå :)

Än så länge har jag fått slippa grav-diabetes villket som jag e över lycklig för. Jag ska då inte ropa hej än ska på frukost belastnings test i morron, det e i stället för glykosbelastning kan juh inte dricka sockerlagen för den hade gjort mig väääälet sjuk!! Så i morron bitti kl 05:45 får jag gå upp å göra en hotelfrukost. Ska göra belastningen kl 9 å så får jag hålla tummarna att det viasar ett bra värde..

Nej nu kallar sängen....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards