Alla inlägg under juni 2009

Av Mari - 7 juni 2009 21:00

I dag blev vår lilla påg döpt till Liam, Thomas, Erik


Liam var sååå duktig i kyrkan, när pästen tog vattnet på huvudet på Liam så smila han som bara den å tittade mig djupt in i ögonen..

Ända gången han gnälde var i slutet för det var gudstjäns oxå så liam tyckte att nu e det dax att prästen slutar att predika..


Vi fick många fina presenter som Bla:

bestik, foto ramar, kläder, pengar, Måttstock som man ska följa liam när han växer så ska man hänga den på väggen...speldosa som man kan sätta foto i, presentkort på Marit Lasson i ysta(fotograf) så där har jag varit å beställt tid.


Besvikelsen vart att inte alla kompisar kom..men men så e ju livet...

 Roligt att Liams farmor,farfar å faster å hennes man kunde komma dom bor 8h här i från...


Han vart såå trött när vi kom hem från bjudningen.. så jag fick sätta mig i gungstolen å sjunga för han då lugna han sig å somna sååå gott


Vill passa på att tacka er som kom lovar det kommer tack kort inom sin tid ;D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards