Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Viktbikt

Av Mari - 11 april 2010 16:27

Torsdagen den 8/4 visade vågen 80,3kg då blir det -28,1kg om jag inte har räknat fel.. skönt att det lossnar nu vågen har ju pendlat på 6hg upp å ner hela tiden...


Jag säger bara fy fan för jobb. As tråkigt att jobba jag har ingen ork kvar när man kommer hem ju.. Man e så van med sina mat rutiner hemma så jag kämpar för att kunna få in mina mat tider i det hektiska jobbet.. Har lovat mig sj att i morgon ska jag ta mig till Fitness i alla fall.. så jag får tränat lite ska fan asa mig dit så e det bara...fast besluten...

Denna veckan som kommer,kommer att bli tuff ska jobba 6 av 7 lika dant veckan där på... så lagom roligt.


Skönt att mina älsklingar e hemma hos mig igen, fy bublan vad jag har saknat dom. Jag var så nära på att brista ut i gråt när jag å mamma hämtade dom på stationen.. Jag möte dom med ett stort leénde på mina läppar. Lilleman hade i all fall inte glömt mig, men han skulle dock inte vara i min famn utan han skulle över direkt till mormor(var nog mest henne han hade saknat) Fick en god å efterlängtad kyss av min sambo, den kyssen gjorde så stenen i mitt hjästa smälte bort..Älskar han så mycket det finns inte ord att beskriva...

Nej nu får jag gå ut å fixa lite mat tar sin tid att göra den idag...

Det blir lasang så såå sååå gott


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari - 10 april 2012 20:16

Oj kom på att jag hade redan en blogg å hitta den till slut :D   En liten upp datering kanske :)   Mitt å Liams liv ser ut så här idag:   Har äntligen fått min stora kärlek Markus, som jag har trånat efter sen jag var 13år :) Vi har var...

Av Mari - 29 augusti 2010 21:09


  

Av Mari - 29 augusti 2010 20:43

Nu får jag fan skärpa mig har ju inte gjort något inlägg sen i Juni!! Jag har stått stilla lite sen så har jag gått upp och ner har varit mycket slarv med mat å dyligt har inte helt enkelt orkat att ta mig till träningen. Så nu väger jag 70,8kg ...

Av Mari - 29 juni 2010 09:42

The Basseballs                 jag    Jag och sandra   ...

Av Mari - 29 juni 2010 09:22

Jag har glömt att skriva in förra fredagens vikt Då vägde jag 73,3kg -35,6kgVågen rör sig lite i alla fall. vågar knappt ställa mig på vågen efter midsommaren :D sjukt tråkig midsommar typ ingen som drack å folket åkte hem vid 21tiden! villka m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards