Alla inlägg under oktober 2009

Av Mari - 27 oktober 2009 14:29

Då har tand nr 3kommit Skrattande och tand nr 4 är på väg... Det e kämpigt med dom där tänderna tycker lill fisen..ler... Idag e vi hos liams mormor å morfar.. Han tycker det å så mysigt att vara här med all uppmärksamhet från djur och mormor morfar..Snart kommer Moster med hem från jobb så då blir det änubättre..ler... Lite skönt för mig med att kunna ha 10min för mig sj oxå nu när alla tankarna flyger.... Tänkte skriva lite om mig sj oxå nu efter som jag ska genom gå en totalförendring i mitt liv....Fick nämnligen min kallelse för ett infomöte ang min magsäcks operation.. fick den för några veckorsen.. har inte velat säga det till någon förens det började närma sig eftersom jag inte ville ha så stor uppståndelse runt det hela,för då hade jag bara blivet nervös..så jag ville bara berätta för hon som sa att jag var bitter över hennes framgång å lycka eller vad hon nu sa.. så varför skulle jag villja vara biter över hennes fram gång när min framgång oxå hade kommit utan att du viste!!!!!!!!!!....så lägg ner att jag var bitter över din framgång!!! Men men man väljer ju själv vem man vill ha som vänn... Eller ska man säga vem man vill fortfarande  vara vänn med..... Varför ska det alltid var så stort bråk när det e mällan kvinnor... hade det varit män som bråkat hade dom sagt okay det var fel av mig tagit varandra i näven å sagt nu skiter vi i det!... Eller ja det finns ju ett undantag till man som e lika lång tjurig som en kvinna nämner inga namn...


Men i alla fall så på torsag kl 10:00 startar mitt livs stora förändring för då kör vi till kristianstad,för info möt om operationen.. det ska ta mellan 3-4timmar ska bli sååå intresant Skrattande

Får hoppas att jag får operationen inom snar framtid... men återkommer om hur det gick på info mötet..

BYE BYE

Av Mari - 20 oktober 2009 13:36

Inte så nytt fotto men han e så söt på detta  

Oj Oj Oj... det här var på tiden jag skriver lite.. sist jag skrev var det om dopetObestämd

Lite slött tycker jag...

Vad har hänt sen sist??? Jooo

Min lilla gåsse har blivet 8månader, jollrar på och spring i sin gåstol man får akta fötterna...fniss...

Livet e underbart det e så mycket som händer både med mitt liv och Liams, han utväklas med jollret å sin envis het..ler..Han e en riktig en vis liten påg men det bross nog på sin mor...ler.... Han har sina stunder där han e så mysig av sig.. Det e så härligt på kvällarna när han e myssugen, då sitter han på mitt knä med magen mot mig å gosar in sig mellan mitt bröst å armhåla med tummen i munnen, han kan sitta så i en timme.. sen så bara sömnar han utan att säga ett pip.... Sååå gosigt..

Han börjar få sen 3:e tand oooh det kliar ju sååååå säger han..

Känns som man skulle behöva rensa ut i hans gadråb för det e så många kläder som e fösmå han har redan stl74 helt sjukt han växer så fort.. Jag har så så mycket kläder som e nya eller som han bara har använt 2-3gånger.. Funderar om man skulle försöka sälja dom... visa kläder e i så fint skick att man nästan inte tror att dom e använda... har redan en hel flyttlåda full....

Ska inte skriva mer så det inte blir tråkigt att läsa....

ska lägga upp några bilder så fort som..

ha det

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards