Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Måste berätta!

Av Mari - 27 maj 2010 18:20

Förra helgen var jag i Lund å träffade min Emilia, Fy vad jag har saknat henne! det e fan as längesen vi träffades. Jag satte lilleman i vagnen å så bar det av till Bussen mot Lund. lilleman han sov som en stock hela vägen mot Lund. Både jag å Emilia trude det skulle vara öppet i lite affärer på en sönda men när jag kom fram så var det igenbummat i alla roliga butiker... så vi satte oss i bilen å körde till NovaLund jag har nog bara varit där en eller två gånger. så det var as kul pengarna bara flög iväg dagen av slutades på en summa på 2000kr som man igentligen inte hade råd med. men det var ju sååå jävla as kul att schopa kläder till mig sj :D jag köpte ett par shorts i stl 40!! och ett par knä långa i 42!! jag säger bara SÅ NICE!!! Jag kan inte beskriva känskan av att kunna shoppa loss..

Nu när vi var i Falun passa vi på att åka till Bårläng för att gå lite i kupolen. Hitta ett jätt sött gult boxar linne med en svart giraff över hela ena sidan fanns bara i stl L men det var ju tok förstort!! fanns inte mindre får hoppas att jag hittar samma linne på Obs i morgon för det fanns på Cubos... Hoppas hoppas

nej snart alla som ska träna så jag får avsluta här


Ha det gott

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari - 10 april 2012 20:16

Oj kom på att jag hade redan en blogg å hitta den till slut :D   En liten upp datering kanske :)   Mitt å Liams liv ser ut så här idag:   Har äntligen fått min stora kärlek Markus, som jag har trånat efter sen jag var 13år :) Vi har var...

Av Mari - 29 augusti 2010 21:09


  

Av Mari - 29 augusti 2010 20:43

Nu får jag fan skärpa mig har ju inte gjort något inlägg sen i Juni!! Jag har stått stilla lite sen så har jag gått upp och ner har varit mycket slarv med mat å dyligt har inte helt enkelt orkat att ta mig till träningen. Så nu väger jag 70,8kg ...

Av Mari - 29 juni 2010 09:42

The Basseballs                 jag    Jag och sandra   ...

Av Mari - 29 juni 2010 09:22

Jag har glömt att skriva in förra fredagens vikt Då vägde jag 73,3kg -35,6kgVågen rör sig lite i alla fall. vågar knappt ställa mig på vågen efter midsommaren :D sjukt tråkig midsommar typ ingen som drack å folket åkte hem vid 21tiden! villka m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards