Alla inlägg under januari 2010

Av Mari - 29 januari 2010 10:08

Nu har snart 3månader gått idag så stälde jag mig på vågen å konstaterade att jag har gått ner 1,5kg på en vecka as bra tycker jag :D


Sammanlagt har jag gått ner 20,7kg    JIPPI (måste klappa mig sj på höger axel)

Det e så jäkla skönt att känna sig rörlig igen...


Jag kämpar som en gris för att låta bli allt gott det e helt sjukt vad allt sött och gott ger en sån abstinens!! Jag blir så arg när folk säger till mig att jag har fuskat mig ner kilona men saken i ju den att det ända operationen hjälper mig med e att jag får känna mig mätt med en normal portion!

Man kämpar med sötsuget man tränar man gör presis som vanligt när man ska gå ner i vikt..Så operationen är inte att fuska..


Kändes som ett slag i magen när jag berätta för en vän för en vecka sen att jag snart hade gått ner 20kg

Så sa hon -igen

Hon kunde inte säga grattis eller gud vad kul

Nej utan det ända ordet hon sa -igen!!!

Jag gick ner 25kg innan jag blev gravid så jag antar att det e dom 25kg hon syftar på   

Hon är väll avundsjuk antar jag..


Jag tänkte lägga upp lite före och efter mina 20,7kg

Känns as jobbigt att lägga upp den gamla tjockare jag men jag måste för min egen skull....

Jag e inte fixad med smink eller håret.. så ni får ha över seende med det..

Ha det gott



          


       

Av Mari - 13 januari 2010 13:25

Jaha då har julstressen avtagit skönt e väll det,så man får in sina egna rutiner. Vår lilla familj firade Jul i Falun kom hem den 2januari inte fören nu har man fått i ordning på vardagens rutiner. Har inte ens hunnet vara inne här å raporterat vikten så jag tänkte ge en liten uppdatering.sist jag vägde mig var den 8januari då hade jag gått ner 17,3kg det är på lite mer än 2månader... då har jag stått stilla i 4-5veckor så jag e nöjd över recultatet ..ler.. ska väga mig nu på freda den 15:e så får vi se hur mycket jag har tatt denna veckan.har äntligen fått in  rutinen att bara väga mig en gång i veckan..ler.. det blir som ett gift att väga sig en gång om dagen.. bättre att bara ta det en gång i veckan...


nej jag får kila nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards