Alla inlägg under maj 2010

Av Mari - 27 maj 2010 18:20

Förra helgen var jag i Lund å träffade min Emilia, Fy vad jag har saknat henne! det e fan as längesen vi träffades. Jag satte lilleman i vagnen å så bar det av till Bussen mot Lund. lilleman han sov som en stock hela vägen mot Lund. Både jag å Emilia trude det skulle vara öppet i lite affärer på en sönda men när jag kom fram så var det igenbummat i alla roliga butiker... så vi satte oss i bilen å körde till NovaLund jag har nog bara varit där en eller två gånger. så det var as kul pengarna bara flög iväg dagen av slutades på en summa på 2000kr som man igentligen inte hade råd med. men det var ju sååå jävla as kul att schopa kläder till mig sj :D jag köpte ett par shorts i stl 40!! och ett par knä långa i 42!! jag säger bara SÅ NICE!!! Jag kan inte beskriva känskan av att kunna shoppa loss..

Nu när vi var i Falun passa vi på att åka till Bårläng för att gå lite i kupolen. Hitta ett jätt sött gult boxar linne med en svart giraff över hela ena sidan fanns bara i stl L men det var ju tok förstort!! fanns inte mindre får hoppas att jag hittar samma linne på Obs i morgon för det fanns på Cubos... Hoppas hoppas

nej snart alla som ska träna så jag får avsluta här


Ha det gott

Av Mari - 27 maj 2010 17:34

Jaha jag undrar hur mycket tid,bengar,energi man ska lägga ner på receptionen på fitness..

Det e nämligen så att bilen gick i sönder,jag skulle köra till staffanstorp å fixa det meeeeeeeeeeeeeeeeen det e så att jag skulle stå i teceptionen på fitness, försökte få någon annan att ta mitt pass men inte en ända själ kunde å en svara inte ens. så jag fick skita i att lämna in bilen för jag hade aldrig hunnet tillbaka, så nu får jag sjukanmäla mig från jobbet till helgen för jag har ju ingen bil!! skit säger jag bara, det e ju en idiel förening så vi får ingen lön för att vara här...så på råga på allt förlorar jag en massa pengar från jobbet, för jag var tvungen att stå här idag... ska det vara så här!!??!?!?!?!?!


Fick brev från doc idag å mina provsvar var hur bra som hälst!!!!

Hur kan jag vara så här trött då????

Fick lov att ringa till doc igen om det inte går över....


Jaha då e det bara 3arbetsdagar kvar tills min mamma ledig het :D ska jobba lörda, söndag och måndag sååå gott.. Vad ska jag göra dom första dagen joo bara slappa å sola å gosa med lilleman..ler.. fy vad jag längtar!!

Men det har varit jätte gott med störra lön..men man får bita ihop 3månader nu sen får jag inte den hära tiden med han sen..


Då e det dax att väga sig å mäta sig i morgon e lite så tror inte jag har gått ner något för jag har inte gått ner någe vidare den sista tiden nu.. men det har kanske ändrat sig på måttbandet å det e ju pussetivt..


Cio

:D

Av Mari - 19 maj 2010 17:29

Tack för alla fina kommentarer värmer om hjärtat man behöver pussetiva komentarer ibland :D


Jaha vad har hänt ja hmmm har varit hos doctorn ang min trötthet.

Så dom tog en massa prover å skulle återkomma denna veckan,ang svaren på proverna, (får hoppas att dom ökar vitaminerna) Så vi får hoppas dom ringer denna veckan.

Dagarna räknas ner till min kommande mammaledighet SÅ skönt!! det ska bli får bara hoppas att sommaren kommer med storm steg :D


Idag står jag på receptionen på fitness ska stå här i 1h 45min till om inte jag har räknat fel.. Inte mycket till folk idag tror nog att folk e ute och går i stället.


Jag har varit ledig i 4dagar nu det var jätte skönt har städat å fejat vi har alla varit jätte duktiga i vårt hem.

Jobba idag å ska jobba i morgon har tagit semester fredag söndag måndag för att kunna åka till svärföräldrarna i falun ska bli skönt att få vara ledig någradagar till..


Nej nu får jag dra nu kommer allt folk

Av Mari - 4 maj 2010 16:06

        

Av Mari - 1 maj 2010 12:00

Så då har man stått på vågen.. den visade (trummvirvar) baddabappa.....

78,2kg och 100cm i midie mått   då blir det -1,9kg denna veckan...

Då får jag sammanfatta det hella:

-30,6kg

-29cm runt midian

BMI Från 44,7 till idag 32,1

Så jäkla gott har äntligen nått mitt -30kg mål !!!! Fy fan vad härligt det känns e så glad.. vad har jag då kvar att gå ner tänker ni säkert då.. jo jag har 23,8kg kvar bara ..ler.. då väger jag 55kg villket som ska vara min ideal vikt för min längd..

Har fått min första remiss för att ta blod prover så dom ska se så mitt vitamin intag e bra..Får hoppas det inte e bra så dom ökar mitt vitamin intag så jag kan bli piggare.. e såååå trött på att vara trött..ler..


Idag ska vi på kevins 1års kalas ska bli kul att få träffa släkten å så deras reaktioner, träffar inte dom så himla ofta..

Nej nu får jag se efter dom bakade potatisarna som e i ugnen..


tjaaaaa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards