Alla inlägg under februari 2010

Av Mari - 14 februari 2010 19:33

   Torsdagen den 11/2 Blev min lilla pojke 1år....

Han är en stor gosse nu, vart har ett helt år blivit av??

Jag förstår inte det å man glömmer allt mer å mer den tiden då han var en liten bebis.. tur är att man har foto,  man ser bara den tiden som är nu..

Vad hände på den stora dagen då??

Jo:
Han vaknade tidigt som vanligt konstigt det e alltid samma tid nu förtiden exakt 7:28 han e punklig med att vakna  

Då var det bara till att gå ut på morgon rundan med vår nykomling i familjen berätta mer sen om han..

sen var det dax för frukost som bestod av macka och mjölk dax för packet öppning första packeet tog 10min att öppna...han fick 2packeter dom var då från hans gammel mormor å morfar. Han hade redan fått packeter från oss det var då en ny bilstol och en ny mössa han  sååååå söt i den... i det första packetet fick han en jätte fin långarmad tröja och den andra en Jacka så han slipper ha överallen hela tiden...


sen var det dax att städa å handla för kl 14,00 kom mormor,morfar och moster sandra. oj oj med packet dom hade med sig...Av dom fick han:


Av Moster: Jätte häftig Potta med ben som spelar när det kommer nr1 eller 2 i. En pulver stärna som man ska lägga i vatten så löses den upp så finns där en leksak i, En nalle som e såå gosig som där är ljus inuti som skiftar mellan olika färgor.. den nallen hade mamma önskat sig till Liam ...fniss..


Av Mormor och morfar: En röd stor bil som spelar när man trycker på knaparna, haklappar, sina första gå skor, 2 droppfria muggar och en claown som man bygger ihop.


Helt kanon bra saker vi fick mamma e helnöjd :D så nu ska vi får liam att sitta på pottan vilket som inte e helt änkelt kan jag få be att tala om!

Men dagen efter så kissa han faktiskt i pottan han var helt sjockad att det spelades när han kissade :D fy ni skulle ha sett hans min jag garvade så jag höll på att kissa på mig :D


Då så jag måste ju berätta att vi fått tillökning i familjen...

Det är en liten vove på 15veckor det e en Papilon/palene kille som vi döpt till Linus...Han e en riktig Buse!! När liam kryper på golvet så spriner Linus bak efter å biter å drar i blöjan... en dag när jaag var ute å diska i köket så kom Liam krypandes ut så tittar jag på Liam å ser att bara gummibandet från blöjan var kvar runt midjan ...ler... då så har linus slitet å haft sig så det låg tussar över hela storarumsgolvet... ler.. tur inte Liam hade bajsat i blöjan den gången..


Nej jag får gå å umgås med alla mina pojkar det e ju trots allt alla hjärtansdag idag... hej med er


 Försår mig inte riktigt på hur jag vänder rätt kortet...

På hans 1 års dag :D väntar på Tårtan


Moster

 

Linus

 Mormor morfar å Liam     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards