Alla inlägg under april 2010

Av Mari - 29 april 2010 18:08

Oj vad det var länge sen jag vart inne ..ler..

Har bara inte orkat att gå in har bara jobb i huvudeet för den delen..


Men nu i dag står jag på fitness i receptionen, ska träna med 19:20 för den delen med...

I morgon e det invägning ska bli kul att se vad vågen visaar denna vecka :D

Ska försöka komma ihåg att komma in å lägga ut resultatet..


På lördag är det 1Års kalas min brors son har fyllt år.. Har shoopat nya kläder otroligt nog var på Boan å handlade kläderna.. Hittade 2st tröjor,1 Par vita jens leggins ( super fina) och en jeans kjol som var i stetch... jag blev helt överlycklig kjolen slutade med stl 40!!!! har aldrig haft stl 40 i hela mitt liv!!! Tänk att gå från stl 54 ner till stl 40!! på 5månader!!!!!!!! Jag e helt överlycklig...

Men ska man vara kritisk så var kjolen i stretch å boan har skumma stl:ar.. Men i alla fall har jag en kjol i stl 40!? HiHiiiiiii as lycklig.. jag tror den ena tröjan var i stl S med... men den e en pösig modell så kanske inte så konstigt att den slutade i S...

Jaha vad har mer hent??

Jo vi har köpt en bättre begangnad bil en Huondai Santa Fe.. stor trivs med den :D Man sitter högt upp och känner sig säker i den...

Det var lite om och men med sambon men nu så tror jag inte han ångrar köpet...


Jag tror att folk överlag har börjat at tag i sitt liv får höra allt fler och fler gör magsäks op:en...Har några på jobb som har gjort den.. spec en på mitt område som gjorde den för typ 3år sen å hon har ruskigt fin figur :D äter som alla andra å så med.. tänk om jag blir lika smal som hon :D då hade jag mått hur bra som...


Nej nu kommer snart alla som ska träna Boxning med mig...


Tja

Av Mari - 15 april 2010 18:25

GRATTIS!! Kevin på din födelsedag :D Nu e du med ett helt år

Hoppas Fasters Tårta var god, och att du fick fina pressenter, Vi kommer med presenter när du ska ha kalas :D


Ska inte skriva så värst mycket idag, efter som jag har viktbikt i morgon, så får vi hålla tummarna att jag har gått ner i vikt. så som jag har jobbat å trännat denna veckan helt sjukt!! Men det gör sig gott i själen :D Min sambo tycker det e jätte tråkigt för jag kommer hem sen iväg å tränar, han vill ha hjälp med Lilleman, å tycker inte att vi ses så mycket..ler.. men det blir så ju jag måste jobba jag måste träna.. Träningen e det ända jag gör för min skull.. Jag tänker alltid på alla andra aldrig på mig sj..


Ha det gött

Av Mari - 11 april 2010 16:27

Torsdagen den 8/4 visade vågen 80,3kg då blir det -28,1kg om jag inte har räknat fel.. skönt att det lossnar nu vågen har ju pendlat på 6hg upp å ner hela tiden...


Jag säger bara fy fan för jobb. As tråkigt att jobba jag har ingen ork kvar när man kommer hem ju.. Man e så van med sina mat rutiner hemma så jag kämpar för att kunna få in mina mat tider i det hektiska jobbet.. Har lovat mig sj att i morgon ska jag ta mig till Fitness i alla fall.. så jag får tränat lite ska fan asa mig dit så e det bara...fast besluten...

Denna veckan som kommer,kommer att bli tuff ska jobba 6 av 7 lika dant veckan där på... så lagom roligt.


Skönt att mina älsklingar e hemma hos mig igen, fy bublan vad jag har saknat dom. Jag var så nära på att brista ut i gråt när jag å mamma hämtade dom på stationen.. Jag möte dom med ett stort leénde på mina läppar. Lilleman hade i all fall inte glömt mig, men han skulle dock inte vara i min famn utan han skulle över direkt till mormor(var nog mest henne han hade saknat) Fick en god å efterlängtad kyss av min sambo, den kyssen gjorde så stenen i mitt hjästa smälte bort..Älskar han så mycket det finns inte ord att beskriva...

Nej nu får jag gå ut å fixa lite mat tar sin tid att göra den idag...

Det blir lasang så såå sååå gott


Av Mari - 3 april 2010 16:35

Då var man hemma hos sina föräldrar och mina älsklingar är i Falun..

Gud vad mätt man blir av plock mat åt 1köttbulle, 1 rån med en tunn skiva brier ost på 0,25dl potatisgratäng 1bit falsk anka lite grönsaker. Är fortfarande mätt efter 2h!!! Jag fick 1 Påskägg i år i alla fall....ler.. har ätit 4bitar av det på hela dagen....

Måste ju tacka för alla fina kommentarer jag fick JÄTTE gulligt av er.. Uppskatade det värkligen, ibland behöver man trevliga kommentarer från andra....

Stör mig att jag glömde väga mig i fredags.... får se om jag väger mig i veckan som kommer eller jag ska vänta tills fredag....

Det blir ett kort inlägg idag efter som man ska vara sucial en sån här dag :D


GladPåsk

Av Mari - 1 april 2010 16:48

Ska jag berätta hur klassfesten gick....

BLEV/E arg över att det var bara jag, Maria, jenny från våran klass på festen!! HERRE GUD!! Att folk inte kan ställa upp sååå jäkla löjligt!! Tydligen har inte folk växt upp men men.. Överlag så var det inte många som kom vad var vi ca 28st. as dålig musik men man blev ju såå sååå negativ när man såg hur lite folk det var... Aja så e det

Jag kände mig ganska bekväm i mina nyinköpta kläder nyfärgade hår..la ut ett foto på mig ni får gärna lägga en komentar om det....

Idag var det min första jobb dag.. Gick brevid efter som jag skulle böra på ett nytt område som heter Hemtjänsten källhaga.. Fy det e rent rörigt i mitt huvud, man ska lägga på minnet vem som bor vart å hur den å den vill ha sina rutiner på morgonen..Källhaga ha på de service lägenheter och pensionärer som bor i eget inne i byn... Idag gick jag med en jätte trevlig tjej som hete Marina som var så snäll goo å glad hon fick mig till att känna mig lugn å inte oroa mig för allt löser sig bara till att fråga om man undrar något.. men det e ju i princip samma saker man gör bara det att det e nya brukare med andra rutiner och att man får börja leta efter gator å så igen. För på öster kan man ju utan å innan till vart brukarna bor när man bara har varit där i 4 år tror jag det e..


I morgon åker mina pågar till Falun utan mig.. Känns så så så tråkigt hur ska jag kunna vara utan dom!? jag får försöka syselsätta mig så tiden går fort.. Åker i alla fall hem till mor å far i morgon firar påsken med dom, min bror å hanns sambo å lilla Kevin kommer med så det blir skojigt..

har gjort i ordning påskägg har lurat min sambo att han inte får något påskägg, Så jag ska smyga ner ett i morronbitti när jag går upp 05,45 (får hoppas att det får platts hans väska var riktigt fullpackad)


Nej nu har man ca 30min till här nere på fitness i receptionen så har jag gjort min beskärdade del för denna veckan.. ska se om jag kan lura ner sandra på ett pass på lörda.. tycker gott att hon kan följa med...

Ha det gott

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards