Alla inlägg under mars 2009

Av Mari - 30 mars 2009 13:32

Nu har vi kommit hem från Falun.. Det vart Liams första resa till farmor och farfar..Han vart jätte snäll hela resan sov i stortsätt hela resan upp å ner..tror att åka tåg e bedövningsmedel för han..ler..


Gud villken underbar helg det har varit..

Det vart så underbart att se Liams farfars reaktion när han fick se liam för första gången tårar i ögonen å ett gudomligt stort leénde man blev så glad själv..Att ett litet barn kan sprida en sån lycka helt otroligt!

Vi har fått vara lite barnlediga dessa 4:a dagarna för farmor å farfar har villat haft liam hela tiden. Så vi kände oss som ungdommar egen vi vart utte med sambons kompisar å hanns syster å hennes karr på Harrys så vi åt gott å drack min första drink på 1,5år SÅÅÅ JÄKLA GOTT!!!!!!!!!!!! som jag njöt!

Märktes på Liam att han trivdes med farmor å farfar för han mös så med dom skrek knappat (skriker inte så mycket annars i heller)

I morgon å 2v fram ska sambon vara ledig såååå skönt så jag kan vara litt för mig sj å få hjälp med liam så vi kan få städat som jag inte har gjort på 2v :S men att ha små barn e fan ett heltids jobb..

 Nej nu ska jag gå å fixa med Liam dax för mat säger han ha det Gott..

5V

Av Mari - 18 mars 2009 09:46

Idag e min prins 5vgammal helt sjukt vad tiden går fort :s

Han växer så det sprakar kläderna börjar redan bli för korta lite synd vi har fått jätte fina kläder som han bara har använt 1-3gånger som redan e för kort, så ett gott råd till alla blivande mammor köp inte mycket sj för man får så sjukt mycket kläder..Vi gjorde det felet att köpa mycket sj.Men efter som vi vart i ullared så köpte vi mycket i strl62 som han snart kan ha..Jag har aldrig förstått varför folk säljer sin barnkläder på nätet och varför folk köper det.. Förrens nu för barnet hinner inte ha det meren ett par tre gånger så det hinner aldrig bli slitet för dom små liven växer så fort:D


Hmm vad ska jag å Liam göra idag...

Joo vi ska ner till Ystad för att visa Liam för mina föredetta arbetskoleger/vad blir det släkt tror jag efter som min prors sambo äger familjeföretag som jag jobbat på.... så nu måste jag dra..


På fotot e han 3dagar gammal

Av Mari - 13 mars 2009 14:34

Idag vaknade vi 07:15

Jag har haft Liam hos mig i sängen hela natten för jag försökte lägga han i sin egen säng 8gr igår kväll men vakna å vart helt förtvivlad.Så jag gav upp å tänkte okay bara idag GUD vad mysigt det var att ha han med barkropp mot min.. måste vara stark ikväll å lägga han i sin egen säng har igen det sen när han blir äldre:D

Vakna i natt att Liam sj hade hittat tutten å låg å snutta så han väkte inte mig när han vart hungrig..himla praktiskt..ler..

Idag e vi hos mormor å morfar å så klart moster sandra..E lite skönt att komma hem hit å få lite avlastning..sandra å mamma slåss om Liam vem som ska ha han å mata han så jag bara skrattar..dom e för gooa...

Kan inte fatta att Liam e 1månad å 2dagar harre gud vad tiden går fort helt sjukt!! Det som e mest sjuka e att jag kan inte fatta att han har legat i min mage :s

Nej jag får gå å vara lite sucial med päronen å sandra när man e här..

 Ha det gutt

Av Mari - 10 mars 2009 16:38

Det här är vår son Liam...

Föddes onsdagen den 11/2-09

Kl18:37

Vikt: 3910

Längd:51cm

Är född i v36+6 alltså 3v och 1 dag förtidigt född..


Jag hade ingen lätt graviditet fick havandeskapsförgiftning det är då att blodtrycket är högt å man läcker äggvita i urinen,flimmer för ögonen å konstant huvudvärk...Njurarna blev sämre på mig.Fick även graviditetsdiabetes och gick upp 21kg 15kg är då bara i ren vätska såg ut som F.A.N Huvudet vart lika stort som en fotboll, näsan vart lika stor som en golfboll,benen läckte vätska fick gå med stödstrumpor.. mm

Alla krempor e borta nu å Liam e ett frisk litet undervärk som jag älskar av hela mitt hjärta..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards