Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

Vikt bikt

Av Mari - 17 juni 2010 21:23

Kunde inte hålla mig till fredag,jag bara kände för att ställa mig på vågen så tänkte jag jaaa varför inte...


Då visade vågen 74,2kg oj oj tänkte jag -34,7kg

Ett helt kg blir det denna veckan inte så illa pissat


I morgon är det GRILLKVÄLL med SFC, gud vad kul det ska bli,recpektive kommer oxå så vi blir sjukt många. det e ju såå såå gott med grillat jag bara älskar det, får hoppas vädret e med oss bara.Det blir även fotografering på alla receptionister och tränare å styrelsen jaa alla. kommer att bli ett jäkla kackel. men kul kommer det att bli i alla fall.

Igentligen har jag ju inte tid att sitta här jag borde skriva inköpslista in för handlingen för citygross.Jag och Björn har räknat ut vad vi hade spenderat i mat+blöjor från den 27/6 (löningsdag) till den 15/7håll i er nu vi en 2vuxna 1 barn ca2800kr så vi sa det att detta funkar inte hur mycket lägger vi igentligen på mat på en hel månad?? Så nu har jag gjort upp en veckomatsedel och en cheklista som vi ska kolla av på så vi inte glömmer något klart att man har missat och skriva på  cheklistan nu i början men man får ge det lite tid så funkar det nog sen. Bara för att slippa gå till affären hundra gånger i veckan man får alltid med sig något onödigt..som man kanske får slänga sen ändå för det har blivit mugget..

så har vi bestämt att 500kr i veckan ska vi försöka hålla oss till och det e utan blöjor. Det borde man klara sig på tycker jag...så vi får se hur det går.. så får man göra en matsedel på maten man har hemma i fryssen typ...så vi får se hur det går..

åter kommer med det..


Ha det gött

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari - 10 april 2012 20:16

Oj kom på att jag hade redan en blogg å hitta den till slut :D   En liten upp datering kanske :)   Mitt å Liams liv ser ut så här idag:   Har äntligen fått min stora kärlek Markus, som jag har trånat efter sen jag var 13år :) Vi har var...

Av Mari - 29 augusti 2010 21:09


  

Av Mari - 29 augusti 2010 20:43

Nu får jag fan skärpa mig har ju inte gjort något inlägg sen i Juni!! Jag har stått stilla lite sen så har jag gått upp och ner har varit mycket slarv med mat å dyligt har inte helt enkelt orkat att ta mig till träningen. Så nu väger jag 70,8kg ...

Av Mari - 29 juni 2010 09:42

The Basseballs                 jag    Jag och sandra   ...

Av Mari - 29 juni 2010 09:22

Jag har glömt att skriva in förra fredagens vikt Då vägde jag 73,3kg -35,6kgVågen rör sig lite i alla fall. vågar knappt ställa mig på vågen efter midsommaren :D sjukt tråkig midsommar typ ingen som drack å folket åkte hem vid 21tiden! villka m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards