Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Suckar!!!!

Av Mari - 27 maj 2010 17:34

Jaha jag undrar hur mycket tid,bengar,energi man ska lägga ner på receptionen på fitness..

Det e nämligen så att bilen gick i sönder,jag skulle köra till staffanstorp å fixa det meeeeeeeeeeeeeeeeen det e så att jag skulle stå i teceptionen på fitness, försökte få någon annan att ta mitt pass men inte en ända själ kunde å en svara inte ens. så jag fick skita i att lämna in bilen för jag hade aldrig hunnet tillbaka, så nu får jag sjukanmäla mig från jobbet till helgen för jag har ju ingen bil!! skit säger jag bara, det e ju en idiel förening så vi får ingen lön för att vara här...så på råga på allt förlorar jag en massa pengar från jobbet, för jag var tvungen att stå här idag... ska det vara så här!!??!?!?!?!?!


Fick brev från doc idag å mina provsvar var hur bra som hälst!!!!

Hur kan jag vara så här trött då????

Fick lov att ringa till doc igen om det inte går över....


Jaha då e det bara 3arbetsdagar kvar tills min mamma ledig het :D ska jobba lörda, söndag och måndag sååå gott.. Vad ska jag göra dom första dagen joo bara slappa å sola å gosa med lilleman..ler.. fy vad jag längtar!!

Men det har varit jätte gott med störra lön..men man får bita ihop 3månader nu sen får jag inte den hära tiden med han sen..


Då e det dax att väga sig å mäta sig i morgon e lite så tror inte jag har gått ner något för jag har inte gått ner någe vidare den sista tiden nu.. men det har kanske ändrat sig på måttbandet å det e ju pussetivt..


Cio

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari - 10 april 2012 20:16

Oj kom på att jag hade redan en blogg å hitta den till slut :D   En liten upp datering kanske :)   Mitt å Liams liv ser ut så här idag:   Har äntligen fått min stora kärlek Markus, som jag har trånat efter sen jag var 13år :) Vi har var...

Av Mari - 29 augusti 2010 21:09


  

Av Mari - 29 augusti 2010 20:43

Nu får jag fan skärpa mig har ju inte gjort något inlägg sen i Juni!! Jag har stått stilla lite sen så har jag gått upp och ner har varit mycket slarv med mat å dyligt har inte helt enkelt orkat att ta mig till träningen. Så nu väger jag 70,8kg ...

Av Mari - 29 juni 2010 09:42

The Basseballs                 jag    Jag och sandra   ...

Av Mari - 29 juni 2010 09:22

Jag har glömt att skriva in förra fredagens vikt Då vägde jag 73,3kg -35,6kgVågen rör sig lite i alla fall. vågar knappt ställa mig på vågen efter midsommaren :D sjukt tråkig midsommar typ ingen som drack å folket åkte hem vid 21tiden! villka m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards