Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

Hur kan jag ha missat att viktbikta mig på så länge!??

Av Mari - 10 juni 2010 16:42

Jaha då får vi se..

 jag väger i dag 75,2kg

Då blir det -33,7kg sammanlagt   

midian är 96cm

Då blir det -33cm Hurra för mig   

3hg kvar sen har jag kommit under 75kg det går såååå trökt för mig nu.

men träningen dessa 2v har ju inte hunnits med riktigt som jag har velat.. men nya friska tag på måndag..

Även om jag inte går ner något så förendras kroppen har jag märkt det stramas åt lite här å lite där min kropp börjar lixom formas som ett timmglas super kanon tycker jag.. man känner att man börjar trivas i sin nya kropp som frortfarande e sladdrig..


Fy vilket väder det e!!! man fryser ju av sig alla löss man har..ler..

Jag ska ju på studentfirande i morgon Min kära lilla kussin Emelie går ut 13:10 på österport i Ystad hur ska det bli när det ska regna som fan ?! det ska ju vara sol och värme på en student,min kläder e ju duktigt inte anpassade efter regn! ska försöka ta ett foto å lägga upp här..

Åt precis ett päron för jag e sååå jäkla godis sugen men nu e jag sååå mätt att jag spricker men huvudet e fortfarande sugen.. tänkte jag skulle försöka att sluta med godis nu, det e ju inte gott ändå utan det ska ju bara in..ler..


nej jag får röra på mig så att jag slipper vara så mätt

Ha det gööött

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari - 10 april 2012 20:16

Oj kom på att jag hade redan en blogg å hitta den till slut :D   En liten upp datering kanske :)   Mitt å Liams liv ser ut så här idag:   Har äntligen fått min stora kärlek Markus, som jag har trånat efter sen jag var 13år :) Vi har var...

Av Mari - 29 augusti 2010 21:09


  

Av Mari - 29 augusti 2010 20:43

Nu får jag fan skärpa mig har ju inte gjort något inlägg sen i Juni!! Jag har stått stilla lite sen så har jag gått upp och ner har varit mycket slarv med mat å dyligt har inte helt enkelt orkat att ta mig till träningen. Så nu väger jag 70,8kg ...

Av Mari - 29 juni 2010 09:42

The Basseballs                 jag    Jag och sandra   ...

Av Mari - 29 juni 2010 09:22

Jag har glömt att skriva in förra fredagens vikt Då vägde jag 73,3kg -35,6kgVågen rör sig lite i alla fall. vågar knappt ställa mig på vågen efter midsommaren :D sjukt tråkig midsommar typ ingen som drack å folket åkte hem vid 21tiden! villka m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards