Alla inlägg under december 2009

Av Mari - 4 december 2009 19:37

Jaha då har man legat stilla i 1vecka ..sååå tråkigt.. men har gått ner 11,2kg och det e exakt 4v sen jag gjorde det op:en i det stora hela  e det ganska bra..ler.. i onsdags fick jag VETA! hur dåligt man blir om man fuskar med godis   Bakade julgodis till min godisgalna sambo    å jaa jag var ju tvungen att smaka en jätte liten bit ju men ack det skulle jag inte gjort FY FAN (på ren svenska) vad dållig jag blev!!!!!!!! Kallsvättades, spyfärdig, yr rennskita. jag var inte människa på hela dagen sen,fick avboka träningen!!! Mia ska INTE!! käka gottis alla känner mig inte alls sugen längre på det..... Drack vanlig mjölk idag för min laktosfria mjölk vart slut.. Det sa brrrr bublel grrrrr.. fick rusa in på dass jag behöver inte säga mer ni fattar nog..ler..mina titthål e jätte fin läker bra å allt.


Idag har vår lilla gosse fåt vaccinet mot svin influensan,sticket gjorde inte ont men det spände när tanten spruta in vättskan då pep det i 10sek sen såg han bara olycklig ut..lilla snutten kände sj hur on det gjorde.. Han fick ett litet klistermärke som vi satte in i bvc boken. Vi valde att gå dit idag efter som björn var ledig för jag fixar inte att hålla i lilleman,ja blir så känslosam jag får tårar i ögonen. jag vet inte hur jag ska övervinna kännslan...

Snart är han 9månader gammal herregud snart e han 1År var har detta året blivit av?? snart dax att jobba få in mer pengar till familjen. Det e kärvt att kunna unna sig någott nu förtiden, jag som behöver en ny garderob snart..  Snart jul så då får man hoppas på att man får en peng att kunna handla för..Jobbet ringde facktist när vi vart på vårdcentrallen så sa dom

- hej mari vi ser att din sjukskrivning går ut idag så kan du jobba i morgon Lördag kl 7-17

Jaha ja joo det kan jag väll göra svara jag..

Just nu känner jag inte för det men man får fukusera på pengarna..ler..

Nej nu får jag sluta måste se Idol nu.....

Ha det

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards